გაკვეთილის მთავარი თემა
|
ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი. რას
იცმევ?
|
საგანი/პედაგოგი
|
რუსული ენა/ხათუნა მეგრელაძე
|
სწავლების საფეხური/კლასი
|
საბაზო საფეხური/VII
კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
22 მოსწავლე/სსსმ მოსწავლე არ არის
|
გაკვეთილის აქტუალობა
|
·
მოსწავლე შეძლებს სათანადოდ იმსჯელოს ტანსაცმელის
ფეხსაცმელის შესახებ.
·
მისი სეზონური მოხმარების შესახებ, ნასწავლი ენობრივი
ერთეულების გამოყენებით.
·
მოსწავლე იგებს ტექსტის შინაარს და მოიძიებს საჭირო
ლექსიკურ ერთეულებს;
·
მოსწავლე შეძლებს ზედსართავს+არსებითი სახელის მრავლობით რიცხვში ჩასმას;
|
გაკვეთილის მიზანი და მისაღწევი შედეგები
|
·
მოსწავლე შეძლებს სათანადოდ იმსჯელოს, ტანსაცმელის,
ფეხსაცმელის შესახებ ნასწავლი ენობრივი ერთეულების საშუალებით
·
შეძლებს ზედსართავს+არსებითი სახელის მრ. რიცხვში
ჩასმას
უცხII.12მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს შემეცნებითი ტექსტი სხვადასხვა
თემაზე
უცხ.II.15
მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კითხვის მიზანი და შესაბამისად გამოიყენოს კითხვის
სხვადასხვა ტექნიკა(გაცნობითი, შესწავლითი, ძიებითი)
|
წინარე ცოდნა
|
·
მოსწავლე ფლობს საბაზისო ლექსიკას ტანსაცმლის, ფეხსაცმლის
წელიწადის დროებთან დაკავშირებით.
·
ფლობს ტექსტზე მუშაობის ტექნიკას, ფლობს გრამატიკულ
უნარ-ჩვევებს
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
მოსწავლეებს ვაფასებ წინასწარ შედგენილი, განმსაზღვრელი შეფასების ჯგუფური
მუშაობის რუბრიკის რუბრიკით
|
გამოყენებული სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
წიგნი, დაფა, ლეპტოპი, ბარათები
|
გაკვეთილის მსვლელობა და მენეჯმენტი
|
მისალმება, ორგანიზება-2წთ.
გაკვეთილის A ფაზა-გამოწვევა
აქტივობა- 1-გონებრივი იერიში-კითხვა-პასუხი-5
წთ
1.რომელი ან როგორი ტანსაცმელი და ფეხსაცმლის, ტარება გიყვართ?
2.წელიწადის რომელ დროებს უკავშირებთ მათ ტარებას?
აქტივობა--2.ელექტრონული პრეზენტაცია, ჩვენება--8წთ
მასწავლებელი სთავაზობს მოსწავლეებს
დაათვალიერონ პრეზენტაციაში მოცემული სურათები
და წარმოთქვან ყველა ასოციაცია რაც ნახატის დათვალიერებისას გაუჩნდებათ: თბილი ქურთუკი, თხელი
მაისური, ყვითელი კეპი, სპორტული ფეხსაცმელი,
ზამთრის ფეხსაცმელი, ზაფხულის ტანსაცმელი,
თავსაბურავები _ 10 წთ
გაკვეთილის B
ფაზა - ცოდნის კონსტრუირება
აქტივობა 3 მოსწავლეებს ვყოფ ჯგუფებად
ჯგუფებს ეძლევათ დავალება წაიკითხონ ტექსტი და ჩასვან
გამოტოვებული სიტყვები მოსწავლეები
გამოტოვებული სიტყვების ჩასმით ავსებენ
და აღადგენენ ტექსტს--10 წთ
გაკვეთილის C ფაზა _ რეფლექსია
ვიყენებ წინასწარ მომზადებულ
ბარათებს რომლებშიც ვთავაზობ მოსწავლეებს გადაიყვანონ მოცემული წინადადებები მრ. რიცხვში---5
წთ
მასწავლებელი აძლევს საშინაო დავალებას--შევადგინოთ წინადადებები სადაც
გამოყენებული იქნება ზედსართავს+არსებითი
სახელი მრ.რიცხვში---2წთ
მასწავლებელი აფასებს მოსწავლეებს შეფასების სქემის მიხედვით---3წთ
|
გაკვეთილის გეგმა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий